Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!
Je gebruikt een niet-ondersteunde browser. Deze site kan er anders uitzien dan je verwacht.
Verdiepingsprogramma

Inhoud

In deze bijeenkomst belichten we klantintegriteit/ verzekeringsfraude – vanuit de gedragseconomie en het beleid van AEGON in dezen aan de hand van casuïstiek.

Vragen die we behandelen zijn:

  • Wat weten we over het menselijk gedrag in tijden van crisis?
  • Hoe spelen we daarop in?

PE punten

8

Docenten

dr. ir. R.R. (René) Doff, kerndocent ERM Universiteit van Amsterdam, Chief Risk Officer UK P&I Club N.V.
C. (Chas) van den Heuvel, Fraude Analist Proces & Risk Management at Aegon Nederland
T. (Teatske) Bruinsma, Fraude-analist Gedrag, Afdeling Veiligheidszaken, AEGON

Aantal deelnemers

Max. 20

Aantal bijeenkomsten

1

Datum

30 juni 2022

Tijd

van 10u tot 14.30u 

Voertaal

Engels of Nederlands, afhankelijk van de samenstelling van de groep. De power point presentatie is in het Engels.

Locatie

ms Teams